dilluns, 7 d’octubre del 2013

REUNIÓ AMPA I DELEGATS DE CLASE (dijous 3 d'octubre de 2013)


Hora: 15h 
Espai: biblioteca de l'escola

ASSISTENTS:
P3: Amaia (mare de l’Aitor), Mireia i David (mare i pare d’en Gil), Rosa (mare d’en Gerard S.).
P4: Joan Carles i Laura (pare i mare de la Joana), Jordi (pare de la Berta i en Jofre), Eduard (pare de l’Arnau), Irina (mare d’en Marc).
P5: Loli i Carles (pare i mare de la Iris i l’Izan), Nadia (mare de la Kawtar) i Isa (mare d’en Sergi).
1r: Mohamed (pare de la Ilham i l’Issam), Carmen (mare de l’Ester i la Sara),
2n: Nadia (mare d’en Yassir) i Jordi (pare d’en Jofre)
4t: Carmen (mare de la Sara i l’Esther)
5è: Olga (mare d’en Pau i en Víctor)
6è: Maria (mare de l’Aura) i Mohammed (pare de l’Iken).

TEMES:
Hem començat la reunió, fent la  presentació dels assistents i demanant els mails de les persones que s’incorporen  per poder enviar informació.
Informacions de l’escola:
-      Fotos dels calendaris: quedem amb la Irina que aquesta setmana vindrà a fer-les i li proposem que siguin diferents a les que fèiem.
-      Voluntaris: aquesta setmana començaran 4 voluntàries del projecte de voluntariat del Consell Escolar Municipal, fent diferents tasques a l’escola.
-      També comencen alumnes en pràctiques de les universitats, i dels IES Gallecs i EMT
-      Proposem que la celebració d’aniversaris que es fa a l’escola, sigui de dilluns a divendres (no inclogui dissabtes i diumenges)

XANDALLS:
La Isa ha fet un resum de com anat el lliurament i encàrrecs de la roba esportiva: ha anat bastant bé, algunes famílies han vingut fora de temps però s’ha pogut atendre a tothom que ho ha demanat.
A la propera reunió es farà el balanç econòmic.

EXTRAESCOLARS:
Una vegada fet el buidatge de les sol·licituds de les extraescolars, per falta d´inscripcions, nomes es farà multiesports, amb 15 nens i nenes inscrits.
De les altres propostes no hi ha hagut un mínim de nens apuntats. Ens hem posat en contacte amb totes elles explicant-ho i oferint activitats que es fan a la ciutat.
Aquesta tarda hi ha una reunió per informar de l’activitat de multiesport a Can Puntes a les 18:30h que aniran Teresa Mª i Isabel.

CASTANYADA:
Es farà la celebració dins de l’horari escolar, el dia 30 d’Octubre, de 15 a 16:30 els alumnes d´infantil al pati gran, amb castanyes torrades i els panellets que hauran fet ells.
A partir de les 16:30h, es farà la festa oberta a les famílies que vulguin venir, els pares voluntaris torrarem castanyes, i estem esperant confirmació per l´animació del Pol Aumedes amb el seu espectacle.
Surten pares voluntaris per anar a comprar el carbó i les castanyes, tot i que també es demanaran als nens de l’escola. Es faran torns per torrar-les, a partir de les 15h
L´AAVV de Can Bassa ens deixa la graella per torrar les castanyes, d’altre banda s’ha encarregat la construcció d’una graella per a ús propi de l’escola. Aquest està estimat en 50€ i se’n farà càrrec l´AMPA.

AJUDA A L´EQUIPAMENT DE L´ESCOLA:
Jordi Mena continua buscant pressupost per arreglar el terra de la pista del pati gran.
Estem en llista d’espera per la moqueta del gimnàs que hem demanat a Roca Umbert de les diferents fires que s’allotgen.
La Teresa Mª en ha explicat que faran l’hort del pati gran, i ens ha demanat que si els hi podem fem el transport de les eines que han comprat i de la tanca. L’Olga ofereix la seva furgoneta i pares voluntaris aniran a recollir-les. També per clavar la tanca.
S’ha proposat posar cortines a les classes dels pis de dalt, ja que quan fa sol, enlluerna la pissarra i no es veu bé. La Isabel anirà a Can Palau a demanar pressupost de la roba necessària per confeccionar-les aquí a l’escola, i els pares d’en Gil, també miraran per una altra banda.
La Laura ha proposat fer “Dissabtes a l’escola”, per fer feines com: confeccionar les cortines, posar la tanca del hort, forrar llibres…
La propera setmana començaran els voluntaris per ajudar als nens a llegir.

CINEMA I MINIMARATÓ:
L’Eusebi ha vingut a explicar el funcionament del cinema a la BRU.
Ha reservat uns dies, per poder projectar pel·lícules infantils, ja que arriba l´hivern i així tindrem una altra opció que no sigui el parc perquè comença a fer fred i a fer-se fosc molt d’hora.
El cinema es farà a la sala d’actes de la biblioteca i el calendari que hem fixat es el següent: 7 i 21 Novembre, 5 i 19 Desembre, 9 i 23 Gener, 6 i 20 Febrer, 6 i 20 Març.
Només ens queda que escollir les pel·lícules que es projectaran. L’Eusebi passarà la llista que li han facilitat de les disponibles perquè triem les més adients. Quan tinguem la programació farem els cartells per informar a tothom.

Minimarató : per tots els nens i nenes que vulguin córrer  la MINI, l’AMPA organitza uns entrenaments, a partir del mes de novembre, els diumenges al matí, a les pistes d’atletisme. L’únic requisit és que es quedi un adult com a responsable del nen, o els pares signin una autorització.  Els preparadors seran pares de l’escola: l’Eusebi, en Juanca, en Jordi i en Felipe.
En Jordi Mena s’encarregarà de demanar les instal·lacions per fer el calendari d’entrenaments.
L’Eduard s’encarrega de les samarretes que obsequiarà l´AMPA a cada participant  el mateix dia de la cursa. Canviarem “la planxa” d’impressió perquè posi Ferrer i Guàrdia.

XERRADES:
Reprenent una proposta del curs passat, parlem de fer una xerrada sobre esport i lligar-la amb la minimarató.
En Juanca farà una sobre la importància de les revisions oculars per els nens.
A la propera reunió les prepararem.

FAPAC:
Queda pendent que el Juanca demani al Oscar Martínez, president de l’AMPA del Pereanton, l’acta de la reunió de la FAPAC de dimarts dia 1 a la qual no vam poder assistir cap dels membres del AMPA.

TAMBÉ PARLEM DE:
La cantata de Nadal pels carrers amb d’altres escoles de Granollers. Estem pendents de la informació de l’ajuntament per organitzar-ho. La intenció és participar-hi.
Fer una comparsa per Carnestoltes. Podríem disfressar-nos de pirates. La Teresa Maria demanarà el vaixell dels corsaris als blans.

Propera reunió:
Comptes dels xandalls, organització de les xerrades, samarretes de la mini (informació de l’Eduard), rifa de Nadal (informació d’en Miquel)i carnestoltes.
Organitzar el “dissabte a l’escola”: data, activitats que es poden fer…


La secretaria, Isabel López 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada