dimarts, 22 d’octubre del 2013

ACTA REUNIÓ 10 D'OCTUBRE

ASSISTENTS:
J. Carles Diaz, Isabel López, Jordi Mena, Miquel Fusté, Carlos , Irina Llopart, Nadia Alkhul, Carmen Mesas,Eduard Motino, Joina Perredon.

TEMES:

A)      XANDALLS:
Per manca de quantitat d’encàrrecs (11 samarretes i 2 xandalls), després de descomptar els que vàrem comprar al VALLESPORT,  es decideix NO fer comanda a la fabrica de més roba. Irina informarà a les famílies que tenen encàrrecs, que no serà possible de moment, que hauran d’esperar a que hi hagin més quantitat encarregada.

B)       CINEMA:
L’Eusebi escollirà les pel·lícules que es projectaran i la Laura  farà un únic cartell per tot l’any on s’informarà dels dies i de les pel·lícules. Els dijous seran: 7 i 21 de novembre, 5 i 19 de desembre, 9 i 23 de gener, 6 i 20 de febrer i 6 i 20 de març.

C)       MINIMARATÓ:
Es proposen 5 dies d’entrenaments, els diumenges a les 11 a les pistes d’atletisme. Les dates proposades son: 1 i 15 de Desembre, 12, 19 i 26 de Gener. Falta la confirmació de l’Ajuntament per la disponibilitat de les instal·lacions. El Jordi presentarà la instància per demanar l’autorització de l’ús.  Finalment NO s’obsequiarà amb la samarreta als participants, es farà una reproducció de la fotografia que es fan el dia de la cursa i es lliurarà a cadascun dels participants. Es proposa que els/les nens/es participin amb la samarreta taronja de l’escola. Com que els que participin han d’estar inscrits a la minimarató també reben diversos obsequis per part de l’organització de la cursa.

D)      QUOTES:
Es farà un full recordant a totes les famílies que al Desembre es cobraran els rebuts dels socis de l´AMPA i s’aprofitarà per tornar a animar a les famílies que vulguin a inscriure’s com a socis.  
El Jordi  es posarà en contacte amb les famílies que tenen pendent de pagament  l´extraescolar de IOGA de l’any passat per tornar a reclamar el pagament. També li direm a la Teresa Maria que NO deixi apuntar a l’extraescolar de MULTIESPORTS d’aquest any si alguna d’aquestes famílies vol inscriure’s.

E)       PROJECTE: TOTS ELS INFANTS MARXEN DE COLÒNIES
L’AMPA és conscient de la importància de les Colònies per tots els infants, alhora que valora molt l’esforç que fa tant l’escola com els mestres per poder fer realitat aquesta sortida any rere any. És per això que proposem una acció que permeti finançar el pagament de les colònies de cadascun dels infants.  L’any passat es van fer diverses accions per obtenir fons, venda d’entrepans, venda de trastos vells, etc. Aquest curs volem unificar esforços i  sortejar una panera  feta amb donacions d’empreses que vulguin col·laborar i l’AMPA afegiria algun producte més en cas que sigui necessari. Les famílies que vulguin vendre participacions, els diners que recullin aniran a la guardiola del nen de l´escola. En Miquel s´encarregarà  dels talonaris i l´Irina buscarà la col·laboració de les empreses.

F)       FESTES:
Per la castanyada no afegirem cap activitat més que la que proposa l´escola. Les families que vulguin podran  entrar a partir de les 16:30h a menjar castanyes . Hem d´informar a Teresa Mª. L’AMPA es farà càrrec de la despesa de les castanyes i el carbó.
Carnestoltes: Es decideix tirant endavant una rua de carnestoltes. Isabel farà un cartell per penjar a l´escola per demanar col·laboració a les famílies per poder muntar una comparsa per sortir a la rua.

G)      DISSABTES A L´ESCOLA:
Comencem el diumenge 27 a  fer “Dissabtes a l´escola”. La Laura ja ha fet els cartells. L’escola ha de tenir preparada la compra de la tanca de l’hort. S’ha de preguntar a la Teresa Maria si hi ha totes les eines necessàries o hem de portar eines.

H)      PRESUPOST:

Adjuntem el pressupost amb la previsió d’ingressos i despeses  d’aquest curs 2013-2014 acordat en aquesta reunió. Això facilitarà la gestió econòmica de l’AMPA d’aquest curs. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada