diumenge, 16 d’octubre del 2016

ACTA REUNIÓ – DIVENDRES, 30 DE SETEMBRE DE 2016
Assistents: Nadia, Helena, Sandra, Jordi, Irina, Olivia, Rosa, Miquel, Teresa Mª, Amaia i Xavier

1.- ASSEMBLEA FAPAC: Es comenta en primer lloc que l’AMPA ha rebut invitacions per assistir a l’assemblea de la FAPAC, a Barcelona, el dia 12 de Març. S’explica resumidament el programa, i queda pendent decidir si assisteix algú o no.

2.- CAPTACIÓ DE SOCIS: Es torna a parlar del problema del pressupost baix degut al baix nombre de famílies sòcies de l’AMPA. Es decideix explorar totes les vies per captar més socis. Es confirma que apujar 3€ el preu dels xandalls ha estat bona idea, ja que vàries famílies han dit que es faran, i s’han endut el paper d’inscripció.
Es decideix insistir en la necessitat de fer-se de l’AMPA a la reunió de P3, on aniran Olivia i Xavier. Miquel actualitzarà el PowerPoint explicatiu, i Xavier s’encarrega d’escriure una circular explicant tot el que fa l’AMPA, per repartir a les famílies de P3.

3.- CALENDARI ANUAL: L’Olivia proposa organitzar amb antelació les activitats que farà l’AMPA durant tot el curs amb un calendari anual. Tothom està d’acord. Però segons es va detallant el que es pot fer i el que no, es fa palès que necessitem dades més exactes del pressupost definitiu per poder decidir a mig termini. El tema queda pendent, concretant només que aquest any, “aprofitant” que el calendari escolar es advers, l’AMPA no organitzarà la Castanyada.

4.- XANDALLS: Irina informa de la situació, es parla de que falten segurament famílies per reservar i que s’haurà d’allargar el període de recollida de reserves. Es comenta que fa falta organitzar totes les comandes, i també que estaria bé saber qui és de l’AMPA i qui no per quan arribi l’hora de lliurar les comandes i cobrar el que falta.

5.- NOU VOCAL: Helena comenta que no va poder assistir a l’assemblea anterior on es va fer renovació de càrrecs, i que vol formar part de la Junta com a vocal. S’actualitzen els documents.

6.- MONITORATGE I SOCIS: Teresa Mª explica que coneguda la situació econòmica de l’AMPA, el cost del monitoratge necessari per l’acollida l’assumeix l’escola. També explica que el Consell Escolar ja està transmetent que per gaudir dels serveis organitzats o finançats per l’AMPA s’ha de ser soci.

7.- TALONARIS: Es decideix que aquest any, per donar els talonaris, en comptes de demanar paga i senyal de 10 €, es demanarà ser socis de l’AMPA. Es parla d’ampliar també els patrocinadors amb el Salting de Granollers. S’acorda que es donaran els talonaris la primera setmana de Novembre, i que es recolliran entre el 9 i el 20 de gener. El premi correspondrà al nombre guanyador del sorteig del 27 de Gener.

8.- CANTADA DE NADAL: Es parla de la invitació anual a participar a les cantades de les AMPAS. No hi ha gaire entusiasme, i el tema queda pendent, tenint encara marge per decidir si es fa, i com es fa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada