ACTA REUNIÓ – DIVENDRES, 13 DE MAIG DE 2016
Assistents: Sandra, Nadia, Laura, Helena, Olivia, Amaia ,
Carlos i Teresa Ma
1.- VALORACIÓ FESTA
DE LA PRIMAVERA: es fa una valoració
molt positiva de la festa, tant de la participació com de l’organització. Es
comenta que potser varen mancar més activitats pels nens i potser més recursos
humans.
2.- CELEBRACIÓ DIA DE LA PAU: la Teresa Ma ens comenta les activitats previstes pel dia
de la pau d’enguany: recollida de material per Síria (l’empresa del menjador és
qui ho està gestionant, i ha repartit el material per escoles, tocant-nos a
nosaltres motxilles, gorres i mocadors), acte de commemoració al pati el mateix
dia 31, etc. El material a recollir es pot portar a escola fins el dia 31.
Necessitarem gent per empaquetar-ho el dia 1 de juny. Ho comunicarem a les
famílies als grups de whatsapp.
3.- EXTRAESCOLARS: es presenten les propostes per l’any vinent. La Teresa Ma demana que siguin
el més lúdiques possibles, per no allargar la jornada d’escola. Proposa cercar alguna
activitat com per exemple cant coral pels migdies. Ho mirarem tot per intentar
tenir propostes la setmana del 30 de maig.
4.- FESES DE FINAL DE CURS: la festa de final de curs serà el divendres 17 al
vespre. Es comenta la possible modificació del dia de la festa de 6è, que han
de decidir i fixar les famílies de 6è amb la direcció de l’escola.
5.- RELLEU DELS CÀRRECS DE JUNTA: es recorda la necessitat de relleu als càrrecs de
junta. La junta actual mantindrà càrrec com a molt fins l’inici del curs 2016-17.
S’insisteix en la necessitat de relleu tant per les persones que s’encarreguen
com per l’associació en sí.
6.- FESTA FINAL DE CURS: com ja ens havia avançat la Laura,
es proposa fer una Holli Party durant la festa de final de curs. Ha trobar
informació i preus dels materials, a raó de 7 euros/kg segons la quantitat
encarregada. Es comenta també la possibilitat d’organitzar una exhibició-taller
de Bollywood (en relació a la Holli) i contractar un DJ. El sopar seria com el
de l’any passat, que cada família porti el que vulgui. Cal acabar de tancar
pressupost total, si l’AMPA aporta begudes, postres o demés i contractar cada
cosa.
7.- PROPERA REUNIÓ: per poder organitzar millor la festa de final de curs, es convoca la
propera reunió pel proper divendres dia 27 de maig, a les 15.30.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada