dilluns, 25 d’abril del 2016

ACTA DE L'ASSEMBLEA ORDINÀRIA DE L'AMPA DE L'ESCOLA FERRER I GUÀRDIA DE GRANOLLERS.

Divendres, 8 d’Abril de 2016 a les 16.30 h en primera convocatòria i a les 17.00 en segona.
Lloc: menjador de l’escola

Assistents:

Mireia Padrós, David Corral, Jordi Mena, Jordi Pons, Olivia Junqueras, Irina Llopart, Carmen Mesas, Amaia López, Jordi Campà, Rosa Llorens,  Helena, Sergi, Laura, Juanca, Saaida, Aziza i Fatiha


Ordre del dia

1.    Aprovació del pressupost del curs 2015-2016
2.    Presentació de comptes
3.    Organització de la festa de la primavera
4.    Canvi de càrrecs
5.    Horari de les reunions
6.    Activitats i participació AMPA

Desenvolupament de la sessió

1.                   Es comenta la organització de la festa de la primavera. En David porta informació sobre els inflables de la Diputació, la Rosa comenta la col·laboració dels castellers i comentem el tema de la preparació de l’àpat per part de les mares marroquines.
2.                   En Jordi Pons presenta els comptes.
3.                   Es comenten aspectes d’organització, participació i activitats de l’AMPA.

Acords

  1. Festa de la primavera:
Es llogarà un inflable dels de la Diputació que poden recollir-se amb furgoneta. La Rosa mirava el tema dels castellers, però l’Helena i en Sergi comenten que és complicat per la pròpia agenda dels castellers. Ho confirmarem la setmana vinent. Proposem que la Nadia pregunti als del futbol flag si volen venir a fer-nos alguna activitat. També proposem a la Rosa que munti alguna classe de ball-gimnàstica per pares, mares i nens. Es parla amb les mares marroquines assistents el tema del dinar: faran menjar i postres però necessitarem saber assistents. S’acorda sol·licitar compromís d’assistència mitjançant circular.

  1. Aprovació dels comptes presentats:
En Jordi Pons ens fa un resum dels ingressos, que han augmentat per l’augment de número de socis, a més d’obtenir la subvenció municipal, i explica les despeses, que son les habituals de cada any. Actualment l’AMPA té com a sòcies a 87 famílies.



  1. Relleu en els càrrec de la junta:
President, secretària i tresorer demanen relleu als càrrecs, però no hi ha cap candidat. S’acorda mantenir els càrrecs temporalment, i es demana més participació en les gestions a la resta de pares i mares assistents.

  1. Participació i activitats:
Com sempre, es debat la manca de participació de més pares i mares a l’organització de les activitats de l’AMPA. Es planteja modificar la dinàmica de les reunions per diversificar la participació i s’acorda buscar altres formes de fomentar l’assistència.
S’acorda mantenir l’organització d’activitats puntuals, encara que hi hagi poca assistència. S’acorda fixar les extraescolars pel curs vinent el mes de maig i es comenten alternatives, com fer extraescolars al migdia o programar sessions de reforç escolar. Aquests temes s’hauran de comentar amb l’escola.

  1. Horari de les reunions:
S’acorda per majoria canviar l’hora de les reunions al primer divendres de mes, a les 15.30, a la biblioteca de l’escola, esperant així augmentar l’assistència i per tant la participació.

  1. Propera reunió:

Com que s’acorda reunir-nos el primer divendres de mes, i el primer divendres de maig es festiu, es proposa la propera reunió pel divendres 13 de Maig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada