ACTA DE L'ASSEMBLEA ORDINÀRIA
DE L'AMPA DE L'ESCOLA FERRER I GUÀRDIA DE GRANOLLERS.
Divendres,
8 d’Abril de 2016 a les 16.30 h en primera convocatòria i a les 17.00 en
segona.
Lloc:
menjador de l’escola
Assistents:
Mireia
Padrós, David Corral, Jordi Mena, Jordi Pons, Olivia Junqueras, Irina Llopart,
Carmen Mesas, Amaia López, Jordi Campà, Rosa Llorens, Helena, Sergi, Laura, Juanca, Saaida, Aziza i
Fatiha
Ordre del dia
1. Aprovació del pressupost del curs 2015-2016
2. Presentació de comptes
3. Organització de la festa de la
primavera
4. Canvi de càrrecs
5. Horari de les reunions
6. Activitats i participació AMPA
Desenvolupament de la sessió
1.
Es comenta la organització de la festa
de la primavera. En David porta informació sobre els inflables de la Diputació,
la Rosa comenta la col·laboració dels castellers i comentem el tema de la
preparació de l’àpat per part de les mares marroquines.
2.
En Jordi Pons presenta els comptes.
3.
Es comenten aspectes d’organització,
participació i activitats de l’AMPA.
Acords
- Festa
de la primavera:
Es llogarà un inflable dels de
la Diputació que poden recollir-se amb furgoneta. La Rosa mirava el tema dels
castellers, però l’Helena i en Sergi comenten que és complicat per la pròpia
agenda dels castellers. Ho confirmarem la setmana vinent. Proposem que la Nadia
pregunti als del futbol flag si volen venir a fer-nos alguna activitat. També
proposem a la Rosa que munti alguna classe de ball-gimnàstica per pares, mares
i nens. Es parla amb les mares marroquines assistents el tema del dinar: faran
menjar i postres però necessitarem saber assistents. S’acorda sol·licitar
compromís d’assistència mitjançant circular.
- Aprovació
dels comptes presentats:
En Jordi Pons ens fa un resum
dels ingressos, que han augmentat per l’augment de número de socis, a més
d’obtenir la subvenció municipal, i explica les despeses, que son les habituals
de cada any. Actualment l’AMPA té com a sòcies a 87 famílies.
- Relleu en els càrrec de la junta:
President, secretària i tresorer demanen
relleu als càrrecs, però no hi ha cap candidat. S’acorda mantenir els càrrecs
temporalment, i es demana més participació en les gestions a la resta de pares
i mares assistents.
- Participació i activitats:
Com sempre, es
debat la manca de participació de més pares i mares a l’organització de les
activitats de l’AMPA. Es planteja modificar la dinàmica de les reunions per
diversificar la participació i s’acorda buscar altres formes de fomentar
l’assistència.
S’acorda
mantenir l’organització d’activitats puntuals, encara que hi hagi poca
assistència. S’acorda fixar les extraescolars pel curs vinent el mes de maig i
es comenten alternatives, com fer extraescolars al migdia o programar sessions
de reforç escolar. Aquests temes s’hauran de comentar amb l’escola.
- Horari de les reunions:
S’acorda
per majoria canviar l’hora de les reunions al primer divendres de mes, a les
15.30, a la biblioteca de l’escola, esperant així augmentar l’assistència i per
tant la participació.
- Propera reunió:
Com que
s’acorda reunir-nos el primer divendres de mes, i el primer divendres de maig
es festiu, es proposa la propera reunió pel divendres 13 de Maig.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada