dimarts, 10 de novembre del 2015

ACTA REUNIÓ – DIJOUS, 5 DE NOVEMBRE DE 2015
Assistents: Amaia, David, Olivia, Jordi Campà, Miquel, Jordi Pons, Angel

1.-  QUOTES/PRESSUPOST:  tenim ingressats en compte un total de 1800 euros en concepte de quotes, per tant, hi ha 120 famílies sòcies de l’AMPA. Aquesta quantitat quadra prou bé amb les previsions fetes al pressupost aprovat el passat curs. Igualment, segons despeses previstes, s’ajustarà per la propera reunió. 
2.- TALONARIS COLÒNIES: s’han venut un total de 78 talonaris.
3.- CARNESTOLTES:  els representants de la comissió de carnestoltes que assisteixen a la reunió ens confirmen que aquest any l’AMPA no organitzarà cap grup de participació a la rua de Carnestoltes. Ja parlarem en altres reunions de preparar alguna cosa per divendres de Carnestoltes a l’escola, com altres anys (xocolatada, etc)
4.- COMISSIONS ACTIVITATS MENSUALS:  l’Olivia i l’Angel ens informen de la primera activitat que farem: seran dues sessions de “vine a berenar i cantarem nadales”, per preparació de la cantada de nadales del 19 de desembre i que es faran els divendres 11 i 18 de desembre.
5.- XANDALLS: ens informa en David que la nova comanda de xandalls arribarà entre el dilluns i dimarts proper (9 i 10 de novembre) i es proposa fer venda a les famílies el dimecres, dijous i divendres de la mateixa setmana. S’anunciarà a les portes, al blog, al facebook i per correu.
6.- US DEL PATI: es comenta a la reunió la possibilitat de comentar a l’escola fer certa modificació en la gestió de obertura i tancament de portes de manera que pugui ser més pràctic l’ús del pati d’infantil de 16.30 a 17, ja que hi ha nens que es queden una estona a la sortida, sempre amb els pares. Quedem que ho comentarem a la reunió de delegats i al consell escolar.
7.- NOVA APLICACIÓ MÒBIL:  en Miquel ens explica el que varen comentar al consell sobre que l’escola serà escola pilot per la introducció d’una nova aplicació mòbil de relació escola-famílies. Els cursos que començaran a utilitzar aquesta eina seran P3 i 6è.
8.- PROPERA REUNIÓ:  hem comentat de nou l’horari de les reunions i s’acorda deixar-ho com està, el primer dijous de mes a les 21.30h; per tant, la següent hauria de ser el dia 3 de desembre a les 21.30h al bar de la RocaUmbert. 

El president aixeca la sessió, de la qual, com a secretària, estenc aquesta acta amb el vistiplau del president.


La secretària,              Vistiplau
Amaia López        El president,
               David Corral

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada