ACTA REUNIÓ – DIMARTS, 8 DE SETEMBRE DE 2015
Assistents: Jordi Pons, Amaia, Jordi Mena, David, Miquel, Francesc, Rosa, Angel, Jordi Campà, Cándido
1.- QUOTES/PRESSUPOST: de moment no sabem res de l’estat dels pagaments de les quotes i per tant, no sabem quanta gent finament pagarà la quota. Fins no tenir la quantitat de socis total no podrem tancar pressupost anual.
2.- FINANÇAMENT COLÒNIES: Es comenta la realització dels talonaris, tancar amb empreses col·laboradores i demanar pressupost de la impressió, per tal de tenir-los a l’octubre.
3.- EXTRAESCOLARS: tenim tancades les activitats d’anglès per primària i infantil i la música per infantil. Decidim oferir l’activitat d’esports de l’ajuntament fent bàsquet-handbol-voleibol (un per trimestre), en dos grups, de 1er a 3er els dilluns i dimecres i de 4rt a 6e els dimarts i dijous. S’intentarà que vinguin a l’escola, a animar els nens a apuntar-se, els clubs que oferiran aquests esports; es proposa que vinguin el 16 de setembre. Gestionarem el pagament dels 65 euros anual, però no s’apuntarà cap nen que no hagi pagat prèviament. Es comenta que podríem oferir alguna activitat extraescolar més artística, ja que l’escola treballa sempre un art; mirarem un parell d’empreses que fan cursos d’arts plàstiques i de teatre i intentarem afegir-ho. Pel tema de l’anglès, on a primària tenim el problema de no arribar al mínim de nens per grup, es comenta la possibilitat d’oferir l’extraescolar a altres escoles d’una línia, i que puguin fer aquesta activitat al nostre centre (on començaria a les 17h); ho comentarem amb les seves AMPA. Es proposa fer una reunió informativa pels pares el primer divendres dia 18, on estaran tots els organitzadors d’extraescolars, perquè els pares puguin aclarir qualsevol dubte. Dilluns lliurarem document informatiu de totes les extraescolars i les famílies l’hauran de tornar el dia 21 amb les activitats que volen fer, un cop aclarit tot a la reunió del dia 18.
4.- CONSELL ESCOLAR: en Miquel ens fa una mica de resum de la reunió del consell: les noves incorporacions a l’escola, que encara s’està pendent d’alguna altra més, ens fa resum del que va explicar el responsable del menjador, comenta la gestió de les beques menjador i també els resultats de l’any passat de les proves de competències bàsiques; es comenta que la part d’aquesta informació que sigui pública, podria ser exposada; ho comentarem amb l’escola.
5.- REUNIONS INICI DE CURS: ja sabem quan seran les reunions d’inici de curs. Com cada any, ens repartim als grups per informar/engrescar la gent:
21 de setembre: 1r: Jordi Mena, Laura
2on: Nadia
22 de setembre:3r: Carme
4t: Jordi Mena, Miquel
23 de setembre:5è:
6è:Miquel
24 de setembre: P4: Olivia, Irina
P5: Amaia, Rosa, Sandra
Bé, per 5è no tenim a ningú, i per 2on ens ho hauria de confirmar la Nadia, ho podem comentar per telèfon.
A les reunions hauríem de comentar de nou el tema dels talonaris de colònies i el funcionament de l’AMPA amb comissions, a veure si així s’apunta més gent, encara que sigui a una comissió únicament.
6.- PROPERA REUNIÓ: com ja hem quedat, les reunions seran el primer dijous de mes a les 21.30h; per tant, la següent hauria de ser el dia 1 d’octubre a les 21.30h al bar de la RocaUmbert.
El president aixeca la sessió, de la qual, com a secretària, estenc aquesta acta amb el vistiplau del president.